تارنگاشت عدالت – دورۀ سوم

منبع: مؤسسه کوبایی دوستی با خلق‌ها
۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱

 

دوستان گرامی،

همانطور که به وسلیه رهبری بالای حزب کمونیست کوبا و دولت انقلابی به اطلاع رسیده است، در پاسخ به یک طرح سازمان یافته طراحی و تأمین مالی شده به وسیله دولت ایالات متحده آمریکا در تلاش آن‌ها برای از میدان به در کردن انقلاب کوبا، در کشور ما شورش‌های خیابانی سازمان‌یافته و مورد حمایت گروه‌های ضدانقلابی داخل و خارج جزیره رخ داده است.

درست چند روز پس منزوی شدن در برابر جامعه بین‌المللی که در مجمع عمومی سازمان ملل قاطعانه به از میان برداشتن محاصره اقتصادی رأی داد، دولت ایالات متحده آمریکا از ماشین تبلیغاتی خود برای دامن‌زدن به بی‌نظمی اجتماعی در جزیره استفاده می‌کند. آن‌ها با استفاده از برچسب SOSCuba# برای تحمیل افکار قالبی بر افکار عمومی در راستای توجیه «کمک انسان‌دوستانه» ریاکارانه آن‌ها در کوبا، با استفاده از دستاویز گسترش دوباره کووید-۱۹ و وضعیت اقتصادی پیچیده‌ای که خود آن‌ها با تمدید محاصره اقتصادی بوجود آمورده‌اند یک کارزار دروغ‌پراکنی به راه انداخته است.

مؤسسه کوبایی دوستی با خلق‌ها این اقدامات را که بخشی از یک طرح ثبات‌زدایی سیاسی – ایدئولوژیک با هدف از بین بردن استقلال و حاکمیت ما، و بازیچه قرار دادن شبکه اجتماعی و رسانه‌های جمعی است قویاً محکوم می‌کند. آن‌ها بسیار عصبانی هستند زیرا مردم کوبا برای بیش از ۶۰ سال از پروژۀ سوسیالیستی و انقلابی حمایت کرده‌اند.

کوبا تنها نیست! به شیوه همبستگی، میلیون‌ها دوست از سراسر جهان به ما پیوسته‌اند و در نبرد ما علیه محاصره اقتصادی، تجاری و مالی تشدید شده همراه ما خواهند بود و ۲۳۴ اقدام اضافی از دوره گذشته را رد می‌کنند.

در هفدهم ژوئیه، ساعت ۹ بامداد (وقت محلی کوبا) و با شعار «همیشه با کوبا» SiempreConCuba، مؤسسه ما در سیستم‌های عامل فیس‌بوک و یوتیوب، جزئیات وضعیت کنونی در کوبا را ارائه خواهد نمود.

ما از شما می‌خواهیم ما را دنبال کنید. اکنون زمان بلندکردن صدای ما در دفاع از حقیقت و رد و محکوم کردن تهدیدات امپریالیستی است.

#LaCalleEsDeLosRevolucionarios

(#خیابان‌ها به انقلابیون تعلق دارد)

زنده باد کوبای سوسیالیست، مستقل و حاکم!

 

پیوند کوتاه: https://tinyurl.com/cn8ru4mb