کمال اوکویان: آمریکا و اسرائیل شکست خوردند چون به هیچیک از اهدافی که اعلام کرده بودند نرسیدند
روشن است که هنگام محاسبه اینکه چه کسی در جنگی با هزاران کشته و ویرانیهای عظیم پیروز شده و چه کسی شکست خورده، باید بسیار محتاط بود؛ با این حال، همچنان میتوانیم با حروف درشت و بدون هیچ تردیدی بگوییم که ایالات متحده و اسرائیل شکست خوردند. آن «کارشناسان امنیتی» که موشکهای ایران را «قوطی حلبی» میخواندند کجا هستند؟ و شما «دیپلماتهایی» که میگفتید «دیگر چیزی به نام دولت در ایران باقی نمانده»، کجا هستید؟ وقتی به مطالبات بسیار سنجیدهای که ایران روی میز گذاشت نگاه کردید - مطالباتی که برای آمریکا و اسرائیل بسیار ویرانگرتر از موشکهای ایران بود - آیا حتی ذرهای احساس شرم نکردید؟
۲۰۲۶-۰۴-۰۹ ادامه