پاسخ عباس عبدی به این پرسش که چرا «عدهای در ایران چشم امید به الگوبرداری از چین فعلی دوختهاند»؟
«اینکه عدهای در ایران چشم امید به الگوبرداری از چین فعلی دوختهاند چیز چندان عجیبی نست، چرا که قبل از انقلاب هم عدهای دیگر در صدد الگوبرداری از انقلاب چین بودند که سرنوشت آنان بر همگان روشن است، ولی برای آنکه معلوم شود این الگوبرداری تا چه حد مفید و عملی است به ذکر نکاتی پرداخته میشود.»
۲۰۲۵-۰۷-۲۷ ادامه