دلسی رودریگز در یک اقدام طرفدار آمریکا، الکس ساب را به ایالات متحده تحویل داد
دولت جدید امروز اعلام کرد که ساب، کسی که مادورو از او به عنوان «دیپلمات ونزوئلایی» یاد میکرد، از ونزوئلا اخراج شده است. در این بیانیه آمده است که ساب «در ایالات متحده به جرایم مختلفی متهم شده است» و اضافه میکند که این اتهامات بهطور علنی شناخته شدهاند و بهطور گسترده در رسانهها گزارش شدهاند. با این حال، در این بیانیه اشارهای به این موضوع نشده است که اتهام اصلی علیه این فرد، متحد بودن او با مادورو و فعالیت او در راستای منافع ونزوئلا بوده است.
۲۰۲۶-۰۵-۱۹ ادامه