خانیا: تسلیم در برابر امپریالیسم هرگز، مردم تنها ابرقدرت هستند؛ پیام گردهمایی جنبشهای صلح خاورمیانه (عکس)
جمشید احمدی، سخنگوی جنبش صلح ایران خاطرنشان کرد: «آنچه در ۴۰ روز گذشته در جریان بمبارانهای مداوم در ایران رخ داد، اقدامی وحشیانه، بیدلیل و حملهای جنایتکارانه از سوی امپریالیسم آمریکا و اسرائیل تبهکار است. آمریکا میخواهد این واقعیت را که در حال از دست دادن هژمونی خود در جهان است، تغییر دهد. همزمان، اسرائیل میخواهد نقشه ژئوپلیتیک خاورمیانه را دگرگون کند و جنگ به همین دلیل در جریان است. اما مردم ایران تسلیم نشدند و مقاومت کردند. این کاری است که همه خلقها باید انجام دهند.»
۲۰۲۶-۰۶-۱۰ ادامه