تلاشهای آمریکا برای پنهان کردن خساراتش کافی نیست: «ایران ۵ هواپیمای سوخترسانی آمریکایی را از کار انداخت»
ایران دیروز یک حمله تلافیجویانه به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در عربستان سعودی که توسط ایالات متحده استفاده میشود، انجام داد. در نتیجه حملات پهپادی و موشکی، انفجارها و آتشسوزیهایی در پایگاه هوایی شاهزاده سلطان رخ داد. پس از حمله دیروز، عربستان سعودی تنها تعداد پهپادهایی را که رهگیری کرده بود، بدون ارائه هیچ اطلاعاتی در مورد خود پایگاه، اعلام کرد. «وال استریت ژورنال» به نقل از دو مقام آمریکایی که نامشان فاش نشده گزارش داد، ظاهراً پنج هواپیمای سوخترسانی نیروی هوایی ایالات متحده در این حمله آسیب دیدهاند.
۲۰۲۶-۰۳-۱۴ ادامه