ناسیونالیستهای ترک، ناسیونالیستهای کرد و ما
در عراق، سوریه، فلسطین و نهایتاً در ایران؛ در هر بزنگاه حساس، بارها و بارها نقاب از چهره هر دو ناسیونالیست ترک و کرد افتاده است. آنها نتوانستند از نفوذ آمریکا بگریزند و نتوانستند سر خود را از وعدههای اسرائیل بلند کنند. آنها شرف و افتخار مردم ما را زیر پا گذاشتند. در حالی که دهها هزار کودک در فلسطین زنده به گور میشوند، و همسایگان ما در حال خفه شدن هستند، این موضع بیپروا در حمایت از ناتو و این «چکمهلیسی نظامی» از کجا سرچشمه میگیرد؟ آیا شگفتانگیز نیست که بسیاری از «ناسیونالیستهای ترک» و «ناسیونالیستهای کرد» که حاضرند به راحتی یکدیگر را خفه کنند، در مواجهه با تجاوز علیه ایران، با هم دست زدند و هلهله سر دادند؟
۲۰۲۶-۰۵-۲۱ ادامه