ايسنا
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری از رییسی و در انتخابات شورای شهر از لیست شورای وحدت حمایت می کنیم.

اسدالله بادامچیان در پنجاه و ششمین سالگرد طلایه داران آفتاب شهادت شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک نژاد با اشاره ای کوتاه به تجربه ملت ایران از ملی شدن صنعت نفت تا ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ اظهار داشت: ملت در این دوران دانست رهبری خالص دینی و اسلام با محوریت جهاد و شهادت با سردمداری روحانیت و فدائیان اسلام و کار فرهنگی گروه شیعیان کار صحیحی است و سپردن کشور به دست اسلام آمریکایی و گروه های چپ و لیبرال کاری نادرست است.

وی کودتای ۲۸ مرداد را سبب روی کار آمدن عناصر فاسد دانست و خاطرنشان کرد: من خود شاهد وقایع ۲۸ مرداد و ۳۰ تیر بودم، ملت دریافت مصدق پس از به قدرت رسیدن با افکار لیبرالی و غرب زده، فدائیان اسلام را منزوی کرد و به زندان انداخت و خود به آمریکا و گشایش های آمریکایی اعتماد کرد و شکست خورد.

بادامچیان ادامه داد: از کودتای ۲۸ مرداد تا مهر ۴۱ ملت آرام و به دنبال یک رهبر خدایی بود، در این سال آمریکایی ها قصد براندازی اسلام در ایران را داشتند که امام با هوشیاری این موضوع را دریافت و با همراهی مبارزین و یاران مؤتلفه به مقابله با آن پرداختند و ملت ما در مقابل ظلم شاه ایستاد و بالاخره رژیم را در حرکت ملی مردم سالارانه سرنگون کرد و نظام جمهوری اسلامی برپا شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با نیم نگاهی به تاریخ انقلاب، سیر انقلاب اسلامی را در مسیر اقتدار برشمرد و ورود به گام دوم انقلاب را مبتنی بر منشور بیانیه رهبر انقلاب در مسیر روشنی برشمرد.

بادامچیان در ادامه تصریح کرد: ملت واقعیت را می داند اکنون دو راه در پیش روی ماست یا تجربه غلط گذشته را تکرار کنیم و یا به فردی که اقتدار و عزت مردم را حفظ می کند رأی داده و مسیر تازه ای را پیش روی خود قرار دهیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه تحریم انتخابات خواست آمریکا و استکبار جهانی است، اظهار داشت: اکنون وضع روشن است باید به کسی رأی بدهیم که با رأی بالا و با اقتدار ملت، مسئولیت را بپذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: نامزد ما در این دوره از انتخابات ابراهیم رئیسی است و در شورای شهر نیز لیست شورای وحدت را تأیید می کنیم.

رئیسی در شرایط کنونی می تواند کشور را بهتر اداره کند
همچنین به گزارش فارس ‌همایش جبهه نیروهای انقلاب در حمایت از ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این همایش باهنر ضمن اشاره به خدمات بزرگ انقلاب به کشور و مردم در سخنانی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری گفت که ابراهیم رئیسی می تواند در شرایط کنونی بهتر از کسان دیگر کشور را اداره کند و باید همه به ایشان کمک کنند.