تارنگاشت عدالت – دورۀ سوم

● «شهروندان چینی به هدف شماره یک آدم‌ربایی گروه‌های تروریستی و شورشی در آفریقا مبدل شده‌اند، و تأسیسات چینی هدف‌های مهم خرابکاری هستند. اما چین هنوز برای استقرار نیروهای برون‌مرزی به سبک تفنگداران آمریکایی آماده نیست. به جای این، پکن برای دفاع از منافع خود در آفریقا به برخی از ددمنش‌ترین مزدوران بین‌المللی متوسل می‌شود. یکی از آن‌ها «گروه خدمات مرزی» (Frontier Services Group) است که مقر آن در هنگ کنگ است و روابط نزدیکی با بزرگ‌ترین مجتمع‌های دولتی چین دارد و رییس آن اریک پرینس، بنیانگذار و مدیرکل پیشین شرکت امنیتی «بلک‌واتر» ایالات متحده است.» («تخیلات درباره چین»، ژاکوبن، هو-فونگ هانگ، ۱۲ اکتبر ۲۰۱۵، تارنگاشت عدالت)
https://tinyurl.com/bcexn28w

● «این شامل حداکثر ۵۰۰۰ پرسنل امنیتی چینی در میدان در ایران برای حراست از پروژه‌های چینی خواهد بود، و پرسنل و مواد اضافی برای حراست از انتقال نهایی عرضه نفت، گاز و پتروشیمی از ایران به چین، در هر جای لازم، از جمله در خلیج فارس وجود خواهد داشت.» («چین و ایران مشارکت استراتژیک را گسترش می‌دهند»، پترولیوم اکونومیست، ۳ سپتامبر ۲۰۱۹)

***

منبع: گروه خدمات مرزی
۱۴ ژانویه ۲۰۲۱

 

«گروه خدمات مرزی» میانمار نخستین مأموریت اسکورت سال ۲۰۲۱ را با موفقیت انجام داد

 

«گروه خدمات مرزی» میانمار در ژانویه ۲۰۲۱ شروع خوبی داشت. هنگامی که همه‌گیری به نحو فزاینده‌ای تشدید شد، «گروه خدمات مرزی» میانمار توانست با موفقیت نخستین مأموریت اسکورت راه دور سال ۲۰۲۱ خود را انجام دهد و کالاهای گران قیمتی را که مشتری با قید فوریت به آن داده بود تحویل دهد.

در دسامبر۲۰۲۰، با توجه به نیاز مبرم مشتری به گشودن یک دالان مهم استراتژیک به علت تغییرات در وضیت بین‌المللی، «گروه خدمات مرزی» میانمار بلافاصله در بحبوحه سیاست منع رفت‌و‌آمد ، وضعیت حرکت خودروها، مقررات قرنطینه و ترخیص از گمرک و غیره، یک راه‌حل اسکورت امنیتی را تنطیم کرد. اسکورت از پایان دسامبر آغاز شد و کالاهای مورد نظر در آغاز ژانوبه ۲۰۲۱ بطور کامل به نماینده صاحب آن تحول شد.

«گروه خدمات مرزی» تا کنون وظایف امنیتی متحرک گوناگون را در بسیاری از کشورها انجام داده است. رویاروی با ناآرامی‌های سیاسی و اقتصادی جهانی، «گروه خدمات مرزی» به مشتریان بین‌المللی کمک می‌کند مشکلات گشودن کانال‌های لجستیک جدید را بطور مؤثر حل کنند و امکان حمل‌و‌نقل امن اجناس را در مناطق دارای ریسک متوسط و بالا امکان‌پذیر می‌سازد.

http://www.fsgroup.com/en/news/show-599.html

پیوند کوتاه: https://tinyurl.com/u28yt694