در پی تهدیدهای آمریکا، شرکت هتلداری اسپانیایی از اداره ۱۵ هتل در کوبا کنارهگیری کرد
شرکت هتلداری اسپانیایی «ملیا» اعلام کرد که فعالیتهای خود را در ۱۵ هتل از مجموع ۳۴ هتل خود در این جزیره به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت خاطرنشان کرد که تصمیم مذکور بر پایه «عوامل بیرونی که بر فعالیت، مشروعیت قانونی و امنیت این اماکن تأثیر بسزایی میگذارند»، اتخاذ شده است. این افت در بخش گردشگری - که نقشی حیاتی برای کوبا ایفا میکند - اقتصاد این کشور را بیش از پیش تحت فشار قرار خواهد داد.
۲۰۲۶-۰۶-۰۴ ادامه