اعتماد آنلاین

۴ تیر ۱۴۰۰

روحانی شیرازی: پیام مردم را نگرفتید؟ بس کنید تبریک گفتن حماسه انتخابات را

 

سیدمحمد انجوی‌نژاد، روحانی «کانون ره‌پویان وصال» شیراز گفت: مشکل ما ۴۸ درصد نیست. مشکل ما ۲۰ درصد است. درصد مشارکت کلان شهرها را چرا نمی گویید؟ این جو تبریک و سرود و غرور و لجبازی بعد از انتخابات، چنگ انداختن در صورت اکثریت مردم است.

***

خبرگزاری مهر

۲۷ خرداد ۱۴۰۰

مردم اطرافیان خود را «نفر به نفر» به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

 

رئیس مجلس گفت: مردم، دوستان و آشنایان و اعضای خانواده خود را نفر به نفر به اصل مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «از همه مردم عزیز و به خصوص جوانان دعوت می‌کنم تا در ساعت پایانی باقی مانده تا آغاز اخذ رأی، دوستان و آشنایان و اعضای خانوادۀ خود را نفر به نفر به اصل مشارکت در انتخابات دعوت کنند.»

قالیباف گفت: «در این ساعات، پیوستن به جریان جهاد دعوت، خدمتی بزرگ برای تضمین اقتدار و امنیت ایران عزیزمان است.»

***

مشارکت حداکثری در انتخابات، حلال مشکلات جامعه است

 

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه فرا رسیدن ۲۸ خرداد ماه و برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیامی صادر کرد.
وی در این پیام مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: به فضل الهی، فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مأیوس و سرافکنده خواهند شد.

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه حماسه بزرگ ۱۴۰۰، برخلاف راهبرد اهریمنی و حیله گری های دشمنان انقلاب و نظام برای ممانعت از فتح قله‌های بزرگ سیاسی توسط ملت ایران، شاهد شور مشارکت حداکثری و شکل‌گیری اراده مقتدر ملی برای حضور حماسی و کم نظیر مردم رشید و دشمن شناس، پای صندوق‌های رأی و افزودن برگ زرین و پرافتخار دیگری بر صحیفه افتخارات کشور عزیزمان هستیم.

بی‌تردید فردا با حضور مقتدرانه و شکوهمند ملت شریف و فهیم ایران در انتخابات، چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان رنگارنگ انقلاب و میهن اسلامی مأیوس و سرافکنده و اراده ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی و خیل عظیم شهیدان تاریخ‌ساز این سرزمین، بار دیگر افکار عمومی جهانیان را به ایران عزیز متمرکز و تحسین آنان را برخواهد انگیخت.

درود بر یکایک ایرانیان غیرتمند و زمان شناس که به مانند همیشه، با درک عمیق شرایط حساس و خطیر تاریخی، برخلاف خواست و تبلیغات شیطانی جبهه دشمن، خلق شور و نشاط این روزها برای مشارکت حداکثری در انتخابات را مقدمه آفرینش فرصت‌ها و ظرفیت‌های نوین و پرقدرت برای استقرار دولتی مقتدر و برخواسته از اراده ملت و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و دارای توان و عزم غلبه بر چالش‌های ناشی از جنگ تحمیلی اقتصادی و نیز نقش آفرینی بعنوان حلال مشکلات جامعه قرار دادند.

از جایگاه سربازی ولایت و خادمی ملت، به نمایندگی از آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شریف و قهرمان ایران در داخل و خارج از کشور برای حضور نیرومند و باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، بمثابه عمل صالح و درخور ثواب؛ اطمینان می‌دهم به فضل الهی و به یمن رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و حضور تمدن ساز و قدرت آفرین شما مردم در «میدان»،آینده این سرزمین روشن‌تر و فرزندان شما در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، قاطعانه اجازه نخواهند داد گزندی به خیمه ولایت و حرم جمهوری اسلامی و حریم اراده جوشیده برای تحول تراز انقلاب در وضعیت زندگی مردم و علاج مشکلات اصلی کشور و مردم وارد شود.

وعده گاه ما فردا پای صندوق‌های رأی

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

پیوند کوتاه: https://tinyurl.com/4v3b87n5